یکی از مشتریان بازخورد داد مبنی بر اینکه از KT200 برای آزمایش آئودی A4 1.9 TDI EDC15P خود استفاده کرده است که چندین بار رانندگی کرده است، KT200 آن را خواند اما نتوانست بنویسد، خطایی وجود دارد که "ERROR!!! فایل گزارش را به support@ dfbtechnology.com بفرستید. او برای حل این مشکل کمک خواست.
پیشنهادات کاربران:
1. همیشه قبل از خواندن یا نوشتن عملیات id را انجام دهید... اگر شناسه وجود ندارد، سعی نکنید بخوانید یا بنویسید...edc15p با dfox اصلی یا fgtech به خوبی کار می کند .
2.Mpps، kess v2 ، abritius، vcp، galetto can over obd2 بدون مشکل
همه آن ابزارها را تست کنید و خوب کار کنید نه یکی از آنها. با کلون و اوریگ، برخی فقط باید فیوز داشبورد را بیرون بیاورند.
حدود 300 مورد از آنها را در 5 سال گذشته انجام داده است.
Mpps است اگر شما یک bricked داشته باشید، یکی از تنها مواردی است که آنها را از طریق obd2 به Life برمی گرداند
مهندس obdexpress.co.uk راه حل زیر را ارائه کرده است:
این یک ECU بسیار قدیمی با مشکلات زیادی است، روی نیمکت امتحان کنید، نه در ماشین، باید از نظر فیزیکی بررسی کنید که آیا EDC15P یا EDC15P + به عنوان msa15 آن را روی obd نمی خواند. قبل از اینکه بتوانید از obd read/write استفاده کنید، باید EEPROM را لحیم کاری کنید.
حتی گالتو هم با این ECU مشکل دارد، یکی از ترفندهایی که یاد گرفتیم این بود که باید روی خواندن در زمان نوشتن کلیک کنید... داشبورد را خاموش کنید، آن را روشن کنید و بعد از یک ثانیه یا ثانیه و نیم کلیک روی نوشتن... گاهی اوقات قبل از شروع 6 بار امتحان کردم. نوشتن، در گذشته حتی MPPS این ECU را نیز آجر کرد.
بدون فیوز داشبورد اگر روی نیمکت انجام می دهد، همچنین فیوز 40 اگر irc برای گلف بود، او آئودی 80 قدیمی دارد، باز هم این ECU در طول سال ها مشکلات زیادی ایجاد می کند.
فقط یک یادداشت هم بنویسید، مگر اینکه از نظر فیزیکی ECU را چک کرده باشید، پس فرض نکنید که دقیقاً کدام است. EDC15P قدیمی (بدون +) را نمی توان از طریق OBD یا حالت بوت انجام داد. باید لحیم کاری کنید
برای شناسایی این ECU EDC15 دارای 6 پیچ است و EDC15P+ فقط دارای 4 پیچ است، اگر ECU شما دارای شماره قطعه 018 است، فقط desolder یک گزینه است.
پشتیبانی فنی:
ایمیل: sales@OBDexpress.co.uk
اسکایپ: obd2express.co.uk
واتساپ: +86 18750906257
VNCI J2534 Nano is a device that works between diagnostic software and vehicle. It supports the most all of J2534 compatible software (HDS, TIS, ODIS, VIDA, PCMFLash…) & ELM327 software (ELMConfig, Forscan, ScanMaster…), works well on J1979 compatible vehicle diagnosis and ECU reprogramming in J2534 mode with programming voltage. All software and VNCI NANO driver require to be installed before using. Follow this guide to free download and install software and driver.
Note:
You'd better install the software and driver on Win8, Win10, Win11 32 bit or 64 bit.
Win7 is not recommended. It's not stable to install the driver.
Turn off the anti-virus software, do not use anti-virus.
All software free download links:
Size: 16.32 GB
Language: English, Japanese, Portuguese, Romanian, Korean, Dutch, Polish, Turkish, Spanish, French, Italian, Croatian, Danish, German, Swedish, Finnish, Slovenian, Czech, Russia, Greece, Chinese
Size: 588.9 MB
Language: English, French, Spanish, Japanese, German, Italian, Russian, Turkish, Chinese
https://mega.nz/file/JgtEkb4K#jDs8le68Bz6soLyJ9H7LB061C3_BvbKgnIwA1dp7JzE
Size: 4.06 GB
Language: English, German, Czech, Dutch, Finnish, French, Greek, Hungarian, Italian, Norwegian, Polish, Portuguese, Russian, Slovenian, Spanish, Swedish, Turkish, Japanese, Chinese
https://mega.nz/file/DJ4FySzY#n8sa8xFRArey0k8XeK8KAERioOmO7u7knf5DrQHAhmk
Size: 3.01 GB
Language: German, English, Spanish, French, Italian, Dutch, Portuguese, Russian, Japanese, Chinese, Korean
https://mega.nz/file/XQ4kAQBI#4CujUR7XKRnQ0_MsXcQvryumnHruPmy9qNdpahqIeYQ
Size: 31.7 MB
Language: English, Russian, Polish, Italian, German, Hungarian, Turkish, French, Latvian, Bosnian, Finnish, Romanian, Portuguese, Chinese, Czech, Lithuanian, Slovak, Ukrainian
https://mega.nz/file/PQpynZDD#mNdKmUxh6FHqGUdvb8LQEJgb5Y3_W4X_-I7uXVK1hdo
Size: 16.3 MB
Language: English, Czech, German, Spanish, French, Hungarian, Italian, Polish, Serbian, Turkish, Danish, Croatian
https://mega.nz/file/TIw1EBwY#hIclEWBhhU9ByjLgoQrCRG8VRTOb82I0m51oEGyxiPQ
Size: 11.8 MB
Language: English, Russian
Note: Customers need to buy a PCMTuner dongle (Item No. SE157-S), that only supports the OBD mode, and does not support Bench, Boot, VAG, DSG, and gearboxes.
https://mega.nz/file/iERnEL7R#KEEKbXzuHx7spOV-3fRz1EkEbJHemANwGjHv1fXq7Bk
Size: 36.8 MB
How to connect VNCI NANO to these software and install?
Each software needs to select VNCI NANO interface when using.
The anti-theft function of HDS software needs to change the registry before it can be used.
The Volkswagen ODIS software is difficult to install and needs to be solved by the customer.
Do not change the installation path of all software during installation. By default, they are installed on the C drive.
For more operation steps, check VNCI J2534 NANO User Manual.
More info of VNCI Nano device.
Source: https://www.obdexpress.co.uk/wholesale/vnci-j2534-nano.html
Xhorse VVDI Key Tool Max + MINI OBD Tool می تواند به راحتی کلید جدیدی را برای Toyota Camry ACV40 2008 توسط OBD برنامه ریزی کند. با یک کلید کار اصلی در دست، در ادامه نحوه انجام کار را نشان خواهم داد.
ابزار MINI OBD را به OBD وصل کنید.
از طریق بلوتوث به VVDI Key Tool Max متصل شوید.
بیایید ابتدا اطلاعات کلید اصلی را بررسی کنیم.
این تراشه 4 بعدی DST40 است.
رمز عبور: 94، 433.92 مگاهرتز ASK
ایجاد ریموت
به صفحه VVDI Key Tool Max بروید:
ریموت خودرو >> تویوتا >> 0140 433.92 ASK
کلید هوشمند XM تویوتا را در سیم پیچ قرار دهید، "Generate" را فشار دهید.
حدود 1 تا 2 دقیقه صبر کنید…
بسوزان موفقیت
افزودن کنترل از راه دور هوشمند
تغییر به صفحه ابزار Mini OBD:
برنامه نویسی Immo >> تویوتا >> انتخاب بر اساس نوع >> سیستم کلید هوشمند >> نوع 3 (8A/4D+ CAN) >> شروع اجرا >> افزودن کلید
لطفا احتراق را روشن کنید.
تعداد کلید ثبت شده: 2 عدد
تعداد کلیدهای قابل ثبت: 5 عدد
سوئیچ احتراق را با کلید اصلی لمس کنید، پس از کلیک بر روی "OK"، عملیات را در 30 ثانیه کامل کنید.
پس از لمس 1 بوق می شنوید.
تا 30 ثانیه با کلید هوشمند Xhorse XM دکمه احتراق را لمس کنید .
توجه: اگر کلید یک بار به صدا درآمد، کلید را دورتر ببرید. اگر کلید دو بار صدا کند، با موفقیت برنامه ریزی شده است.
تا تکمیل ثبت نام به تماس خود ادامه دهید.
ثبت کلید با موفقیت انجام شد!
تعداد کلید ثبت شده: 3
تعداد کلیدهای قابل ثبت: 4
لطفاً بررسی کنید که آیا عملکرد کلید هوشمند عادی است یا خیر.
کلید جدید را تست کنید، ریموت درست کار می کند، ماشین روشن است.
انجام شده.
Yanhua Mini ACDP + Module 28 قادر است حالت BOOT گیربکس ZF-9HP را شبیه سازی کند، از جگوار، لندرور، کرایسلر، دوج، فیات، هوندا، جیپ و غیره پشتیبانی کند. برای یادگیری این روش، آموزش را دنبال کنید.
*کاربران می توانند نمودار اتصال را در "راهنما" بررسی کنند.
لوازم جانبی مورد نیاز
میزبان ACDP
آداپتور OBP+ICP
کابل 20 پین
کابل 8 پین
برد رابط ZF-9HP-Port
برد رابط ZF-9HP-BOOT
ستون های مسی
پیچ گوشتی
کامپیوتر گیربکس ZF-9HP
ارتباط
عمل
مرحله 1. پشتیبان گیری از داده ها
Mini ACDP>> Jaguar/Land Rover >> گیربکس کلون >> ZF_9HP(BOOT) >> شناسایی >> ادامه
تایید اطلاعات سیستم
تشخیص وضعیت پین BOOT تصویب شد.
ادامه >> ادامه >> OK
شناسایی اطلاعات سیستم به پایان رسیده است.
اطلاعات پشتیبان کامل >> ادامه >> ادامه >> ادامه
ذخیره فایل داده
گام 2. داده ها را بنویسید
یک کامپیوتر گیربکس ZF-9HP دیگر را وصل کنید.
اطلاعات کامل نوشتن >> ادامه >> ادامه >> ادامه >> بارگیری فایل داده
آماده برای نوشتن داده های تراشه، لطفاً در حین برنامه نویسی، برق را قطع نکنید و دستگاه را بیرون نکشید!
روی "ادامه" کلیک کنید.
نوشتن اطلاعات تراشه به پایان رسید.
OBDSTAR MK70 یک اسکنر موتور سیکلت نسل جدید است. قادر به انجام برنامه نویسی IMMO و کالیبراسیون مجدد کیلومتر شمار برای موتورسیکلت های اروپایی، آمریکایی، آسیایی و چینی است. ویژگی اصلی پوشش خودرو و نمایش عملکرد منو را می توان در اینجا بررسی کرد . امروز ما اطلاعات بیشتری از جمله به اشتراک خواهیم گذاشت. ثبت نام، آپدیت، تغییر زبان و مقایسه MK70.
1. چگونه OBDSTAR MK70 را ثبت و به روز کنیم؟
برای اولین بار برای استفاده، باید دستگاه را ثبت و به روز کنید.
راهنما مانند تمام تبلت های OBDSTAR است. این کار را می توان به راحتی بر روی تبلت خود انجام داد.
به خاطر داشته باشید که در طول فرآیند شارژ را ادامه دهید و به شبکه متصل شوید.
مرحله ثبت نام:
روی DP (DiagProgram)>> Personal Center>> ثبت نام>> اطلاعات شخصی (نام کاربری، رمز عبور، ایمیل) را وارد کنید.
ثبت نام با موفقیت انجام شد
مرحله به روز رسانی:
2. چگونه زبان OBDSTAR MK70 را تغییر دهیم؟
برنامه نویس کلید موتور سیکلت OBDSTAR MK70 در حال حاضر انگلیسی، اسپانیایی، روسی، تایلندی، ترکی، فارسی (فارسی)، فرانسوی، آلمانی، لهستانی، ایتالیایی، اندونزیایی، عبری و ویتنامی را پشتیبانی می کند.
زبان پیش فرض انگلیسی است. اگر به زبان دیگری نیاز دارید، لطفاً SN دستگاه خود و زبانی را که میخواهید به خدمات مشتریان ما برای باز کردن مجوز ارائه دهید.
پس از دریافت مجوز زبان، با مراحل زیر میتوانید زبان تبلت MK70 خود را تغییر دهید.
مرحله 1: اینترنت را به MK70 وصل کنید
مرحله 2: با نام کاربری و رمز عبور وارد شوید
مرحله 3: روی VCI کلیک کنید تا زبان مربوطه را برای تغییر انتخاب کنید
مرحله 4: روی DP کلیک کنید — برای ارتقای نرم افزار با یک کلیک Upgrade
مرحله 5: پس از ارتقاء، می توان از عملکردهای دستگاه به طور معمول استفاده کرد
چهار اسکنر اصلی درک موتور سیکلت OBDSTAR در obdexpress.co.uk وجود دارد : OBDSTAR MS50، MS70، MS80 و MK70.
OBDSTAR MK70 به طور ویژه برای برنامه نویسی موتور سیکلت IMMO + کالیبراسیون کیلومتر شمار طراحی شده است.
از APRILIA، BMW، DUCATI، HONDA، KAWASAKI، PIAGGIO، SUZUKI، YAMAHA پشتیبانی می کند.
پشتیبانی از APRILIA، BENELLI، BMW، BUELL، CAGIVA، DUCATI، GENERIC، HAOJUE، HARLEY-DAVIDSON، HONDA، KAWASAKI، KTM، KYMCO، MV AGUSTA، PEUGEOT، PIAGGIO، SUZUKI، TRIUMPH.
پشتیبانی از BRP، DUCATI.
OBDSTAR MS50 به طور ویژه برای تشخیص موتورسیکلت / برفی / ATV / UTV + کالیبراسیون مجدد کیلومتر شمار + تنظیم طراحی شده است.
OBDSTAR MS70 مخصوص تشخیص موتورسیکلت/اسنوموبیل/ATV/UTV طراحی شده است.
OBDSTAR MS80 به طور ویژه برای تشخیص موتورسیکلت/اسنوموبیل/ATV/UTV+ برنامه نویسی IMMO+ کالیبراسیون مجدد کیلومترشمار+ کشتی شخصی (PWC)+ ECU Flasher+ تنظیم طراحی شده است.
جزئیات را در تصویر مقایسه زیر بررسی کنید.