Xhorse VVDI Key Tool Plus Pad می تواند بنتلی کانتیننتال GT 2004 را برنامه ریزی کند که همه کلیدها با موفقیت روی نیمکت گم شوند. برای خواندن داده ها باید ماژول KESSY را از روی تخته کف بردارید.
خواندن و ذخیره فایل EEPROM توسط VVDI Key Tool Plus.
برای خواندن پین کد به ادامه مطلب بروید:
برنامه نویسی Immo >> Porsche >> Cayenne — چهارمین سیستم immo >> 1 — دریافت PIN/CS >> بار کردن موتور/ Kessy EEPROM برای دریافت PIN/CS
بایت های امنیتی جزء را از ECU/KESSY EEPROM dump (95160, 95320, 95128, 93C86) یا از داده های KESSY که توسط VVDI-PROG خوانده می شود (پشتیبانی ماشین بعد از سال 2008) دریافت کنید
دکمه تایید را فشار دهید".
بارگیری فایل EEPROM ذخیره شده قبل از >> فایل بارگیری شده KESSY (قبل از 2008) 93C86 EEPROM است
موفقیت در خواندن داده ها
کدهای پین و CS خوانده شد.
کامل!
زمان نوشتن کلید است.
برای نصب مجدد ماژول به ماشین برگردید.
اکنون فقط از VVDI Key Tool Plus برای برنامه ریزی کلید جدید روی ماشین استفاده کنید.
به سرعت انجام شد.
Xhorse VVDI Super Chip XT27B مدل 2022 می تواند همین حالا پیش خرید کند! به عنوان نسخه ارتقا یافته Super Chip XT27A، چه چیزی جدید و متفاوت از نسخه قدیمی است؟ بیایید در نمودار مقایسه زیر پیدا کنیم.
جدید اضافه شد
XT27B Super Chip 46، 47 (Honda A/G)، 49 (Ford)، 4A، MQB اضافه شد. بهبود 46، 7936 (46). 7935 (33/40/41/42/43/44) بهینه شده است.
دستگاه قابل اجرا
VVDI2
VVDI Mini Key Tool
ابزار کلید VVDI
VVDI Key Tool Max/ Key Tool Max Pro
VVDI Key Tool Plus Pad
چگونه ترانسپوندر Super Chip XT27 را بازنشانی کنیم؟
Xhorse VVDI MB BE Key Yellow Board به تازگی در انبار موجود است. کار به عنوان کلید هوشمند مرسدس بنز، چه تفاوتی با برد سبز قدیمی دارد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
تفاوت
فراتر از بالا، هر دو یکسان کار می کنند، پوشش مدل یکسانی را پشتیبانی می کنند، فقط در رنگ های متفاوت.
بهبودهای VVDI BE Key Pro
توجه: ابزار VVDI MB نسبت به مقاومت SMD اولویت دارد، به این معنی که اگر ابتدا فرکانس کلید را با ابزار VVDI MB تنظیم مجدد کنید، مقاومت SMD کار نخواهد کرد و باید از ابزار VVDI MB برای پاک کردن فرکانس استفاده کنید و سپس از آن استفاده کنید. مقاومت SMD
همچنین بخوانید:
برنامه نویس ECU KT200/KTM200 می تواند واحدهای کنترل موتور را از طریق OBD/BENCH/BOOT/BDM/JTAG بخواند و برنامه ریزی کند. در اینجا obdexpress.co.uk راهنمای نحوه استفاده از برنامه نویس ECU KT200/KTM200 برای خواندن و نوشتن TOYOTA DENSO 275036–4520 با حالت JTAG را به اشتراک می گذارد.
مرحله 1. اتصال
نرم افزار KT200 را باز کنید (نسخه: 22.08.20)
روی "انتخاب درایور" کلیک کنید
BDM/JTAG>> BDM/JTAG MODE>> JTAG NEC 76F00xx>> NEC 76F0038AGD را انتخاب کنید
برای بررسی نمودار سیم کشی روی 'INFO' کلیک کنید
TOYOTA>> DENSO 275036–4520 را انتخاب کنید، سپس می توانید نمودار Pinout را ببینید.
KT200 و ECU را از طریق کابل Pinout و کابل انتقال وصل کنید
مرحله 2. داده های ECU اصلی را بخوانید
بازگشت به رابط درایور انتخاب شده
برای ورود به صفحه عملیات روی 'OK' کلیک کنید
برای شناسایی اطلاعات اصلی ECU، 'CONNECT' را انتخاب کنید
سپس "خواندن همه" را انتخاب کنید
یک پوشه جدید برای ذخیره داده های اصلی ایجاد کنید
مرحله 3. داده های Flash و EEPROM را در ECU جدید بنویسید
برای اتصال به ECU جدید تغییر دهید
برای نوشتن داده های ECU اصلاح شده، "Write in Flash Micro" و "Write Eeprom" را جداگانه انتخاب کنید.
فایل اصلی را برای اصلاح چک جمع بارگیری کنید
برای نوشتن داده ها یک لحظه صبر کنید
نوشتن اطلاعات با موفقیت توسط ابزار تنظیم تراشه KT200 .
انجام شده!
برای اینکه کدام ECU توسط KT200 پشتیبانی می شود، لطفاً لیست پشتیبانی ECU KT200 را بررسی کنید .
برنامه نویس کلید Lonsdor K518ISE قادر به تغییر فرکانس کلید هوشمند PH0440B ، P0020B، P0120B است. این کلیدها برای برنامه نویسی کلید تویوتا 8A طراحی شده اند. برای یادگیری نحوه انجام مراحل زیر را دنبال کنید.
مسیر Lonsdor K518ISE:
عملکردهای ویژه >> تنظیمات کلید >> کلید هوشمند FT >> 8A >> تغییر فرکانس
یک برد مدار Lonsdor PH0440B را در شیار کلید K518 قرار دهید.
توجه داشته باشید:
روی "OK" کلیک کنید.
فرکانس PKE را انتخاب کنید: 315.10/314.35MHz >> OK
با موفقیت تولید شد.
فرکانس کلید تغییر کرده است!