آداپتور داده گیربکس Godiag GT107+ DSG Plus دارای انتخاب دستی برای اسکنر تبلت Autel ، Foxflash ، Kess V2 و نرم افزارهای دیگر برای تشخیص و خواندن و نوشتن VAG DQ250 02E گیربکس TCU است.
1.Godiag GT107+ و تبلت Autel DQ250 02E را تشخیص می دهند
اسکنر تبلت Autel می تواند سری MK808 MP808 MS906 MS908 باشد.
ارتباط:
Autel MaxiVCI Mini را بیرون بیاورید و آن را با اسکنر تشخیصی Autel از طریق بلوتوث جفت کنید
VCI را با آداپتور گیربکس Godiag GT107+ DSG Plus وصل کنید
سپس GT107+ و گیربکس VW DQ250 TCU را از طریق DB9 DSG Gearbox Universal Conversion Jumper مطابق نمودار سیم کشی مربوطه وصل کنید.
منبع تغذیه را به GT107+ وصل کنید
GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ و سوئیچ مقاومت 120 اهم CAN را فشار دهید
عمل:
Diagnostics>> EOBD>> Accept the disclaimer>> Autoscan را انتخاب کنید
پروتکل را با موفقیت شناسایی کنید
DTC و FFD را بخوانید
داده های زنده را بخوانید
برای خواندن اطلاعات تولید خودرو، کلید را با موتور خاموش روشن کنید
2. گیربکس Godiag GT107+ و Foxflash read DQ250 02E
مدل VW DQ250: یعنی گیربکس آئودی A3 DQ250
ارتباط:
Foxflash ECU Tool را به طور جداگانه از طریق کابل USB و کابل اصلی به کامپیوتر و GT107+ وصل کنید .
GT107+ را به TCU گیربکس DQ250 02E از طریق جامپر تبدیل جهانی گیربکس DB9 DSG متصل کنید
برق فاکس فلش را تامین کنید
GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ و سوئیچ مقاومت 120 اهم CAN را فشار دهید
عمل:
فعال کردن اتصال شبکه
نرم افزار foxflash manager و foxflash را اجرا کنید
با SN وارد شوید
درایور را انتخاب کنید>> TCU GEAR>> AUDI GEAR>> A3>> DSG DQ250*CAN>> OK
شناسنامه بگیرید
تیک "EEPROM" را بزنید و روی "خواندن فایل" کلیک کنید.
برای خاموش کردن داشبورد و روشن کردن، فرمان را دنبال کنید
اطلاعات را با موفقیت بخوانید و ذخیره کنید
در نهایت داشبورد را خاموش کنید.
3. گیربکس گودیاگ GT107+ و Kess V2 خواندنی DQ250
ارتباط:
برنامه نویس Kess V2 ECU را به طور جداگانه از طریق کابل USB و کابل اصلی به لپ تاپ و GT107+ متصل کنید .
آداپتور GT107+ را از طریق جامپر تبدیل جهانی گیربکس DB9 DSG به TCU DQ250 متصل کنید
برق GT107+ را تامین کنید
GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ و سوئیچ مقاومت 120 اهم CAN را فشار دهید
عمل:
KessV2 Ksuite V2.80 را اجرا کنید
مدل خودرو را انتخاب کنید (یعنی فولکس واگن>> BEETLE (5C1)>> 2.0 TSI 6MT CCTA 147 200 197 بنزینی 2011 Bosch MED17.5.2 OBDII 466)>> OK
شناسه شناسایی
اطلاعات گیربکس DQ250 را بخوانید و ذخیره کنید
علاوه بر این، آداپتور Godiag GT107+ DSG Plus همچنین میتواند دادههای گیربکس DQ250 را با برنامهنویس PCMTuner ECU در حالت «خودکار» بخواند.
اخیراً، برخی از مشتریان بازخورد دادند مبنی بر اینکه کاوشگر در دستگاه برش کلید Condor XC MINI Plus II به داخل محور نمی رود و گزارش استثنا را دریافت کردند "کد خطا: کاوشگر 5 شناسایی شد...". برای این مشکل، مهندس obdexpress.co.uk راه حل مربوطه را ارائه کرد. جزئیات زیر را بررسی کنید.
علت احتمالی:
فرز و پروب در یک ارتفاع نیستند.
راه حل:
لطفا پیچ را باز کنید، دایره ای را با کاغذ سنباده بغلتانید و آن را در محور قرار دهید تا پولیش شود.
بازخورد مشتری:
من فقط انجام دادم و داخل می شود.
با ما تماس بگیرید:
ساعت کاری: 9:00 صبح تا 18:00 بعد از ظهر (UTC+08:00)، دوشنبه تا جمعه.
Recently, some customers gave feedback that the probe was not going inside to axis on
ارتقای تنظیم مجدد باتری OBDSTAR P50 V30.06 برای پشتیبانی از حذف رکورد تصادف آئودی BMS 8R0915233، 8R0915591 و تعمیر توسط نیمکت منتشر شده است. بدون نیاز به جدا کردن یا خواندن تراشه، بدون خطر و مشکل، که می تواند هزینه های تعمیر و نگهداری زیادی را کاهش دهد. این یک آموزش در مورد نحوه انجام عملکرد جدید مرحله به مرحله است.
در آئودی A6، A8 و Q5 هیبریدی، واحد مدیریت باتری هیبریدی (BMS) زمانی که تصادف رخ می دهد، یک کد خطای P1609 را قطع کرده و ثبت می کند: (!!! خاموشی تصادف فعال شد!!!)، در نتیجه خودرو روشن نمی شود.
در حال حاضر، تنها چند متخصص تعمیر الکترونیک خودکار از طریق سیستم عامل برس یا باز کردن پوشش از طریق برنامه نویس برای تعمیر. این راه کارمزد بالا، ریسکی است و فقط از برخی مدل ها پشتیبانی می کند. بنابراین، OBDSTAR مجدداً عملکرد تعمیر ماژول باتری P50 را بهروزرسانی رایگان منتشر میکند!
لیست پشتیبانی OBDSTAR P50 Audi BMS
لوازم جانبی مورد نیاز
OBDSTAR P50
آداپتور P004
جامپر P004
کابل اصلی
ماژول آئودی BMS
لطفاً مطمئن شوید که ابزار بازنشانی کیسه هوای OBDSTAR شارژ شده است و در طول فرآیند ارتباط برقرار شده است.
عمل
تنظیم مجدد کیسه هوا >> تنظیم مجدد باتری >> آخرین نسخه >> AUDI >> BMS 8R0915233 D76F0192[BENCH] (شماره قطعه روی برچسب ECU موجود است)
در اینجا میتوانیم اطلاعات ECU را بررسی کنیم، DTC را بخوانیم و پاک کنیم، خرابی را پاک کنیم و EEPROM را در عملکرد پیشرفته بخوانیم.
برای اتصال آداپتور P004، کابل اصلی و ECU از طریق جامپر، نمودار سیم کشی را در "Pinout" دنبال کنید.
دکمه پاور آداپتور P004 را روشن کنید.
برای بررسی اینکه آیا شماره مدل با ECU ماژول مطابقت دارد، روی "اطلاعات ECU" کلیک کنید.
برای بررسی کد خطا روی "خواندن DTC" کلیک کنید، یک کد خطا وجود دارد.
عملکرد پیشرفته>> خواندن EEPROM(D76F0192) >> ورود >> شروع >> ذخیره فایل داده
لطفا منبع تغذیه 12 ولت را قطع کنید و 30 ثانیه صبر کنید، سپس منبع تغذیه 12 ولت را دوباره وصل کنید.
Erase crash >> Enter >> Erase crash success
سابقه خرابی با موفقیت کاهش یافت.
روی "Erase DTC" کلیک کنید.
پاک کردن موفقیت آمیز DTC.
دوباره به "خواندن DTC" برگردید.
هیچ کد خطای خرابی وجود ندارد.
امروز می خواهم نحوه بریدن کلید خانه (کلید مسکونی) را با Xhrose Dolphin XP005 + VVDI Key Tool Max Pro نشان دهم . نیاز به نصب گیره M4 برای برش کلید.
من از Key Tool Max PRO برای کنترل آن استفاده خواهم کرد.
تکرار کلید جهانی >> استاندارد یک طرفه >> تراز شانه >> گیره M4 >> کلید رمزگشایی
دستگاه دلفین XP-005 شروع به رمزگشایی می کند ... ردیاب را در امتداد برش ها می کشد.
به شما می گوید که آیا بد خوانده شده است یا نه. میگه موفقیت
موفقیت رمزگشایی کلید جهانی
ادامه دهید تا کلید خالی را روی گیره M4 قرار دهید.
کلید برش >> ادامه
دستگاه Dolphin XP-005 شروع به برش می کند…
منتظر پردازش تا 100٪ باشید…
می گوید موفقیت وقتی تمام شد.
خیلی سریع و آسان است.
آنها را اینجا بررسی کنید، به نظر من بسیار خوب است.
من کلیدهای زیادی را با دستگاه برش کلید دلفین XP005 بریده ام، احتمالاً این دستگاه برای اکثر کلیدهای خانه مورد استفاده من نیست، اما کار را به خوبی انجام می دهد.
دستگاه Xhorse VVDI 2 ثابت کرده است که یک ابزار قابل اعتماد برای خواندن و نوشتن داده های مدل های مختلف خودرو است. با این حال، در طول تلاش برای نوشتن داده ها در تراشه IVECO Stralis EEPROM 25c640، با یک پیام خطایی مواجه شدم که "نسخه ناشناخته" را بیان می کرد.
تکنسین Xhorsestore.co.uk:
این مشکل ممکن است مربوط به انتخاب سازنده تراشه در طول فرآیند خواندن باشد. ممکن است سازنده نادرستی در طول خواندن اولیه انتخاب شده باشد، که در نتیجه هنگام تلاش برای نوشتن داده، پیام خطای "نسخه ناشناخته" را نشان دهد.
برای رفع مشکل، به شما توصیه کردیم که صفحه ابریشمی تراشه را به دقت بررسی کنید. صفحه ابریشمی برچسب یا علامتی است که روی سطح تراشه وجود دارد که معمولاً شامل اطلاعات سازنده و سایر جزئیات مربوطه است.
با توجه دقیق به سیلک اسکرین می توانید سازنده صحیح را تعیین کرده و بر اساس آن در طی مراحل خواندن انتخاب کنید.