car obd tools

discuss the use of auto tools and recommend some useful auto repair tools.

car obd tools

discuss the use of auto tools and recommend some useful auto repair tools.

دانگل PCMtuner گرمای بیش از حد و پین لحیم کاری توضیح

اخیراً برخی از مشتریان بازخورد داده اند مبنی بر اینکه دانگل هوشمند PCMTuner مشکلات کیفی دارد، مانند چکمه های روی دانگل به طور کامل به PCB جوش داده نشده و دانگل در حین استفاده داغ می شود. در واقع، این برای Smart Dongle طبیعی است، نه یک مشکل کیفیت. بررسی کنید که چگونه تکنسین obdexpress.co.uk توضیح می دهد.

س: چرا تراشه دانگل برخی از چکمه ها را به PCB جوش نمی دهد، آیا کارخانه اشتباه می کند یا حرفه ای با کیفیت دارد؟

دانگل هوشمند PCMTuner

دانگل هوشمند PCMTuner

پاسخ : مشکل کیفی نیست. این به طور ویژه توسط تیم PCMTuner برای فاکتور ایمنی طراحی شده است. آنها اجازه نمی دهند تراشه به طور کامل به PCB جوش داده شود. زیرا اگر تراشه را جوش دهید یا کسی بخواهد به آن دست بزند، دانگل به زودی آسیب می بیند و قفل می شود.

س: چرا وقتی دانگل کار می کند احساس گرما می کند؟

ج: واقعاً طبیعی است. هر کار PCB گرما را گسترش می دهد، بنابراین می توان آن را از آسیب به دلیل دمای بالا محافظت کرد.

لطفا توجه کنید:

قبلاً باید آدرس ایمیل خود را برای فعال سازی PCMTuner به ما ارائه دهید . این راحت نیست و زمان زیادی برای صبر کردن نیاز دارد.

اکنون تیم PCMTuner این مشکل را بهبود بخشیده است.

هنگامی که نرم افزار PCMTuner را ثبت کردید، دستگاه PCMTuner شما نیز همزمان فعال می شود. یعنی دیگر نیازی نیست آدرس ایمیل خود را برای فعال سازی در اختیار ما قرار دهید.

علاوه بر این، تیم PCMTuner همچنین مشکلی را که PCMTuner با تعویض رایانه نمی تواند از آن استفاده کند، برطرف کرده است. اکنون می‌توانید از PCMTuner در رایانه‌های مختلف با آدرس‌های ایمیل مختلف استفاده کنید، برای لغو ثبت‌نام نرم‌افزار و فعال‌سازی مجدد نیازی به تماس با ما نیست.

یک کامپیوتر فقط از یک آدرس ایمیل برای فعال سازی پشتیبانی می کند. شما می توانید از چندین رایانه به طور همزمان بدون خروج از حساب های دیگر مورد نظر خود استفاده کنید.

پشتیبانی فنی: obdexpress.co.uk

کدام مارک ابزار تمیز کننده انژکتور سوخت را انتخاب کنم؟

از آنجایی که انواع مختلفی از پاک کننده های انژکتور سوخت در بازار وجود دارد، ما 4 مارک برتر از آنها را برای مقایسه انتخاب کرده ایم. از جمله جدیدترین و محبوب ترین ماشین های 4 سیلندر و 6 سیلندر 2022. تلاش برای کمک به مشتریان برای انتخاب عاقلانه بهتر.

مقایسه بهترین پاک کننده های انژکتوری 6 سیلندر

مقایسه بهترین پاک کننده های انژکتوری 6 سیلندر

مقایسه بهترین پاک کننده های انژکتوری 4 سیلندر

مقایسه بهترین پاک کننده های انژکتوری 4 سیلندر

خلاصه کردن

به طور متوسط، می توانید انتظار تعویض انژکتور سوخت اصلی را بین 330 تا 800 یورو داشته باشید. این فقط هزینه لوازم جانبی است، نه به ذکر نیروی کار اضافی یا هزینه های نگهداری. اما اکنون، فقط 300 یورو برای تهیه دستگاه تمیزکننده و تستر 4 سیلندر، قیمت دستگاه 6 سیلندر خیلی بالا نخواهد بود.

چرا ماشینی برای تمیز کردن و نگهداری انژکتور سوخت توسط خودتان ندارید؟ برای تعمیر و نگهداری نیازی نیست پول زیادی خرج کنید، حتی می توانید انژکتور سوخت خود را برای استفاده طولانی تر نگه دارید.

برای تمیز کردن یا آزمایش انژکتور سوخت GDI، خلاصه PowerJET GDI S4 توصیه می شود. این به طور حرفه ای برای پشتیبانی از انژکتورهای سوخت تقریباً GDI طراحی شده است.

از نظر قیمت ها، ویژگی ها و انواع انژکتورهای پشتیبانی شده، Summary برنده است. در بین آنها مقرون به صرفه ترین است. دستگاه خلاصه می تواند انواع تمیز کردن و آزمایش انژکتور را پشتیبانی کند، اما برخی از لوازم جانبی باید جداگانه خریداری شوند.

در بین ماشین های 4 سیلندر، Autool CT150 یا CT180 نیز انتخاب خوبی است. اما ماشین های Autool از تست مقاومت انژکتور پشتیبانی نمی کنند.

در یک کلام، هر کدام را که خریداری کردید، مطمئن باشید که دستگاه می تواند برای ماشین شما کار کند. همانطور که پست روی تمیز کردن با فرمول های معمولی تمرکز دارد.

www.obdexpress.co.uk

خلاصه پاک کننده و تستر انژکتور POWERJET: خوب است یا نه؟

OBDEXPRESS.CO.UK سه SUMMARY POWERJET Injector Cleaner& Testers را منتشر کرده است : PRO 260، PRO 240 و GDI S4. PRO 260 عمدتاً برای موتورسیکلت 6 سیلندر 110 ولت / 220 ولت بنزینی طراحی شده است، در حالی که دو پاک کننده سوخت دیگر هر دو برای موتورسیکلت 4 سیلندر وسایل نقلیه بنزینی 220 ولت هستند.

همه آنها از انواع تمیز کردن و آزمایش انژکتورها پشتیبانی می کنند. انژکتور با مقاومت کم (1-2Ω)، تغذیه بالا، تغذیه جانبی، GM TBI و انژکتور Votec. S4 همچنین از انژکتور بنزینی GDI پشتیبانی می کند.

خلاصه PowerJET GDI S4 در مقابل SUMMARY PowerJET Pro 240 در مقابل SUMMARY PowerJET Pro 260 :

پاک کننده و تستر انژکتور POWERJET خلاصه

انژکتورهای سوخت پشتیبانی می کنند:

  • انژکتور Votec:

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

  • انژکتور سوخت بالا تغذیه:

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

  • انژکتور سوخت جانبی تغذیه:

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

  • انژکتور سوخت GDI:

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

  • انژکتور GM TBI:

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

چگونه از Summary Fuel Cleaner & Tester استفاده کنیم؟

استفاده از آن آسان است. در اینجا فقط راهنمای تمیز کردن و آزمایش انژکتور سوخت را توسط Summary GDI S4 و Pro 240 Injector Cleaner Tester به اشتراک بگذارید. (مراحل عملیات یکسان است).

1. مراحل تست انژکتور سوخت:

مرحله 1: انژکتور سوخت را یکی یکی روی جداکننده سوخت نصب کنید

مرحله 2: جداکننده سوخت را روی PRO 240 یا GDI S4 نصب کنید و به سرعت آن را با مهره محکم کنید.

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

مرحله 3: لوله سوخت را وصل کنید

مرحله 4: کابل سیگنال پالس را وصل کنید

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

مرحله 5: منبع تغذیه 220 ولت را وارد کنید

مرحله 6: پوشش سوخت گیری را باز کرده و محلول تشخیص را اضافه کنید

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

مرحله 7: کلید برق 220 ولت AC را روشن کنید

مرحله 8: دکمه Start را برای شناسایی فشار دهید.

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

2. مراحل تمیز کردن انژکتور سوخت:

مرحله 1: انژکتور سوخت را در خط سیگنال پالس قرار دهید و آن را یکی یکی داخل استخر تمیز کننده اولتراسونیک قرار دهید.

مرحله 2: مقدار مناسبی محلول تمیز کننده بریزید، به طوری که قسمت پایین انژکتور سوخت در محلول تمیز کننده غوطه ور شود.

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

مرحله 3: دکمه Start را فشار دهید (حالت F1)

مرحله 4: کلید تمیز کردن PRO 240 یا GDI S4 را روشن کنید

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

مرحله 5: اکنون تمیز کردن اولتراسونیک است.

توجه: دکمه GDI ON را فقط برای انژکتورهای GDI فشار دهید.

SUMMARY POWERJET Injector Cleaner

در یک کلام، Summary POWERJET Injector Cleaner& Testers انتخاب های خوبی کمتر از 600 یورو با کیفیت بالا در بازار هستند.

www.obdexpress.co.uk

آداپتور Xhorse EZS با خواندن EEPROM و فلاش مرسدس W211

آداپتورهای Xhorse VVDI PROG + EZS می توانند برای خواندن مرسدس بنز EIS/EZS W164، W169، W203، W209، W211، W215، W639 و Sprinter پشتیبانی کنند. بدون لحیم کاری، وصل و پخش، برای کار سریع طراحی شده است.

در زیر به عنوان مثال مرسدس W211 HC12 eeprom & flash را می خوانید.

ابزار:

Xhorse VVDI PROG

آداپتور بنز W211 EZS (ST12)

بنز W211 EZS

ارتباط

آداپتور ST12 را روی W211 EZS نصب کنید، از طریق کابل آداپتور EZS به VVDI Prog متصل شوید. دستگاه را از طریق USB به کامپیوتر وصل کنید.

آداپتور Xhorse EZS با خواندن EEPROM و فلش مرسدس W211

آداپتور Xhorse EZS با خواندن EEPROM و فلش مرسدس W211

روش

نرم افزار VVDI Prog را برای انتخاب گزینه ها باز کنید:

نوع: 4-IMMOBILLIZER

برند: BENZ

تراشه: EIZ-W211-HC12 (ADAPTER)

EEPROM >> بخوانید

موفقیت eeprom را بخوانید.

فایل داده eeprom را ذخیره کنید.

FLASH >> بخوانید

فلش را کامل بخوانید.

فایل دیتای فلش را ذخیره کنید.

انجام شده.

خیلی سریع در 3 دقیقه بدون لحیم کاری یا جوشکاری.

آداپتور Xhorse EZS با خواندن EEPROM و فلش مرسدس W211

آداپتور Xhorse EZS با خواندن EEPROM و فلش مرسدس W211

آداپتور Xhorse EZS با خواندن EEPROM و فلش مرسدس W211

پشتیبانی فنی: www.xhorsestore.co.uk

برنامه VVDI PROG + VVDI2 2012 پورشه 911-991 تمام کلید گم شد

این راهنمای نحوه استفاده از VVDI PROG + VVDI2 برای برنامه‌ریزی پورشه 911–991 2012 است که همه کلیدها روی نیمکت گم شده‌اند. نیاز به حذف ماژول BCM از وسیله نقلیه، 3 مرحله تا پایان. این روش را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه این کار را انجام دهید.

ابزارهای مورد نیاز

ماژول BCM، نسخه ایالات متحده، 315 مگاهرتز.

VVDI PROG

Xhorse VVDI2

کابل فلاش MC9S12

یک کلید جدید با فرکانس 315 مگاهرتز.

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

مرحله 1. D-FLASH را بخوانید و ذخیره کنید

لحیم کردن کابل MC9S12 به BCM، اتصال به VVDI PROG.

نرم افزار VVDI PROG را برای انتخاب گزینه ها باز کنید:

نوع: 4-IMOBILIZER

برند: پورشه

تراشه: BCM-5M48H-BACKUP

روی "خواندن" کلیک کنید.

موفقیت را بخوانید.

روی "تأیید" کلیک کنید.

موفقیت را بررسی کنید

فایل D-FLASH را ذخیره کنید.

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

گام 2. ایجاد کلید فروشنده

یک کلید جدید را در شکاف کلید VVDI2 قرار دهید.

وارد نرم افزار VVDI2 پورشه شوید،

بارگذاری فایل D-FLASH >> یک موقعیت کلید خالی را انتخاب کنید: کلید 3 >> کلید فروشنده را آماده کنید >> OK

ذخیره فایل EEPROM جدید (این فایل داده جدید را می توان برای یادگیری کلید توسط OBD استفاده کرد).

موفقیت کلید فروشنده را اضافه کنید.

لطفا کلید فروشنده جدید را از طریق OBD2 یاد بگیرید یا فایل جدید را در ماشین فلش کنید!

اگر می خواهید کلید جدیدی اضافه کنید، لطفاً از فایل ذخیره جدید استفاده کنید.

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

مرحله 3. کلید یاد بگیرید

تمام سیم های لحیم کاری را بردارید، ماژول BCM را دوباره به وسیله نقلیه نصب کنید.

VVDI2 را به OBD2 وصل کنید.

کلید را در جرقه قرار دهید.

کلید یادگیری >> کلید پورشه جدید >> آموزش

روی "خواندن" کلیک کنید.

اگر وصل نیست، احتراق را روشن کنید، چراغ خطر را فشار دهید و ترمز را چند بار فشار دهید تا بیدار شود.

اتصال درست است.

بارگیری EEPROM dump >> شماره کلید یادگیری ورودی: 1 >> آموزش کلید

درانتظار تا پایان یادگیری کلید…

همه کلیدها با موفقیت آموخته شدند.

کلید را بردارید تا امتحان کنید.

خوب کار میکنه

انجام شده.

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

ابزار Xhorse برای برنامه‌ریزی پورشه 911-991 همه کلیدها گم شدند

www.xhorsestore.co.uk