ابزار تشخیصی Mini Truck VOCOM II عملکردهای VOCOM2 و VOCOM II 88890400 را پوشش می دهد. از OBD2، 9-Pin، 6-Pin، FCI، MEFI، BNA*، OBD2، 9-Pin* برای Volvo، Renault، UD یا Mack پشتیبانی می کند. کامیون ها
برجسته
مشخصات VOCOM II
مدل های ماشین پشتیبانی شده
ابزار VOCOM 2 در حال حاضر در دسترس است، هر گونه سوال لطفا با ما تماس بگیرید.
خبر خوب!!! PCMTuner Magic Car Tool می تواند MG1 MD1 EDC16 MED9.1 ECU را روی نیمکت بدون باز کردن درپوش بخواند و بنویسد (همانطور ECU Bench Tool ). کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار PCMTuner را به نسخه 1.27 به روز کنید و یک آداپتور افزونه ابزار Fetrotech اضافی خریداری کنید.
ابزار Fetrotech به تازگی در obdexpress.co.uk منتشر شده است. دارای دو نسخه از جمله رنگ نقره ای نسخه n و سیاه رنگ نسخه مستقل .
نسخه رنگ نقره ای باید با ابزار PCMTuner استفاده شود، به تنهایی قابل استفاده نیست. هدف این است که کمبود پروتکل های pcmtuner در بازار را جبران کند.
رنگ مشکی را می توان به تنهایی استفاده کرد یا با دستگاه های دیگر (غیر از PCMTuner) کار کرد.
در صورت خرید این نسخه، می توانید یک حساب VZ نیز ثبت کنید.
با برنامه نویس ECU ابزار Fetrotech می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید.
لیست ویژه ECU پشتیبانی شده در زیر آمده است.
سری MG1:
BMW_SPC5777_MG1CS003
BMW_SPC5777_MG1CS024
BMW_SPC5777_MG1CS201
MERCEDES_SPC5777_MG1CP001
MERCEDES_SPC5777_MG1CP002
OPEL-TC298_MG1CS042
PORSCHE_SPC5777_MG1CP007
PORSCHE_TC298_MG1C007
PORSCHE_TC298_MG1CS047
PSA_TC298_MG1CS042
VAG_SPC5777_MG1CS001
VAG_SPC5777_MG1CS002
VAG_SPC5777_MG1CS008
VAG_SPC5777_MG1CS011
VAG_SPC5777_MG1CS111
VAG_TC298_SPC5777_MG1CS008
سری MD1:
BMW_SPC5777_MD1CP002
BMW_SPC5777_MD1CP032
BMW_TC298_MD1CS001
BMW_TC298_MD1CS024
BMW_TC298_MD1CS201
BMW_SPC5777_MD1CS001
FORD_TC298_MD1CS005
HYUNDAI_TC298_MD1C012
MERCEDES_SPC5777_MD1CP001
OPEL_TC298_MD1CS003
PSA_TC298_MD1CS003
VAG_SPC5777_MD1CP004
VAG_SPC5777_MD1CP014
VAG_SPC5777_TC298_MD1CP004
VAG_SPC5777_TC298_MD1CP014
VAG_TC298_MD1CS004
RENAULT_NISSAN_TC298_MD1CS006
سری EDC16:
BMW_EDC16C1
BMW_EDC16C31
BMW_EDC16C35
FAL_EDC16C8
FAL_EDC16C39
MERCEDES_EDC16C2
MERCEDES_EDC16C32
MERCEDES_EDC16CP31
OPEL_EDC16C9
OPEL_EDC16C39
PSA_EDC16C34
RENAULT_EDC16C36
RENAULT_EDC16C41
RENAULT_EDC16CP33
VAG_EDC16CP34
VAG_EDC16U1
VAG_EDC16U31
VAG_EDC16U34
VOLVO_EDC16C31
سری MED17:
ASTONMARTIN_MED17.8.3
FAL_MED17.3.1
FAL_MED17.3.3
FAL_MED17.3
FERRARI_MED17.3.5
FORD_MED17.0.1
FORD_MED17.0.7
FORD_MED17.0
FORD_MED17.2
HYUNDAI_MED17.9.30
JAGUAR_MED17.8.31
JAGUAR_MED17.9.7
MASERATI_MED17.3.4
MERCEDES_MED17.7.2
MERCEDES_MED17.7.3
MERCEDES_MED17.7.5
MERCEDES_MED17.7.7
MERCEDES_MED17.7.8
MINI_MED17.2
PORSCHENMED17.1.11
PSA_MED17.4.4
PSA_MED17.4
SUZUKI_MED17.9.63
VAG_MED17.1.1
VAG_MED17.1.6
VAG_MED17.1.10
VAG_MED17.1.21
VAG_MED17.1.27
VAG_MED17.1.61
VAG_MED17.1.62
VAG_MED17.1
VAG_MED17.5.1
VAG_MED17.5.2
VAG_MED17.5.5
VAG_MED17.5.20
VAG_MED17.5.21
VAG_MED17.5.25
VAG_MED17.5
VOLVO_MED17.2
HONDA_MED17.9.3
MERCEDES_MED17.7.1
سری ME17:
ASTONMARTIN_ME17.8.31
BMW_ME17.2.4
BMW_ME17.2
DUCATI_ME17.9.21
FAL_ME17.3
HYUNDAI_ME17.9.11
HYUNDAI_ME17.9.21
MCLAREN_ME17.8.3
MCLAREN_ME17.8.32
MERCEDES_ME17.7
OPEL_ME17.9.5
PSA_ME17.9.7
PSA_ME17.9.52
PSA_ME17.9.71
RENAULT_ME17.9.20
RENAULT_ME17.9.23
SKODA_ME17.5.26
SUZUKI_ME17.9.5
SUZUKI_ME17.9.6
SUZUKI_ME17.9.61
SUZUKI_ME17.9.64
VAG_ME17.1.1
VAG_ME17.5.6
VAG_ME17.5.20
VAG_ME17.5.22
VAG_ME17.5.24
سری EDC17:
BMW_EDC17C06
BMW_EDC17C41
BMW_EDC17C50
BMW_EDC17C76
BMW_EDC17CP02
BMW_EDC17CP09
BMW_EDC17CP45
BMW_EDC17CP49
EDC17CV54
FAL_EDC17C49
FAL_EDC17C69
FAL_EDC17C79
FAL_EDC17CP27
FAL_EDC17CP52
FORD_EDC17C10
FORD_EDC17C70
FODE_EDC17CP05
FORD_EDC17CP42
FORD_EDC17CP65
GMC_EDC17CP18
HONDA_EDC17C58
HONDA_EDC17CP16 HONDA_EDC17CP50
HYUNDAI_EDC17C53
HYUNDAI_TC298_MD1C012 HYUNDI_EDC17C08
ISUZU_EDC17C83
JAGUAR_MEDC17.9
JMC_EDC17C55
KIA_EDC17CP62
LANDROVER_EDC17C11
LANDROVER_EDC17CP55
MERCEDES_EDC17C43
MERCEDES_EDC17C57
MERCEDES_EDC17C66
MERCEDES_EDC17CP01
MERCEDES_EDC17CP10
MERCEDES_EDC17CP46
MERCEDES_EDC17CP57
MERCEDES_EDC17CP60
OPEL_EDC17C18
OPEL_EDC17C19
OPEL_EDC17C59
OPEL_EDC17CP47
PSA_EDC17C10
PSA_EDC17C60
PSA_EDC17CP52
RENAULT_EDC17C11
RENAULT_EDC17C42
RENAULT_EDC17C45
RENAULT_EDC17C84
RENAULT_EDC17CP11
RENAULT_EDC17CP19
RENAULT_EDC17CP42
RENAULT_EDC17CP58
TOYOTA_EDC17C47
TOYOTA_EDC17C73
TOYOTA_EDC17CP07
TOYOTA_EDC17CP37
VAG_EDC17C46
VAG_EDC17C54
VAG_EDC17C64
VAG_EDC17C74
VAG_EDC17CP04
VAG_EDC17CP14
VAG_EDC17CP20
VAG_EDC17CP24
VAG_EDC17CP44
VAG_EDC17PC54
VAG_EDC17CP74
VAG_EDC17U01
VAG_EDC17U05
VOLVO_EDC17CP22
VOLVO_EDC17CP48
VOLVO_EDC17CP68
سری MED9:
VAG_MED9.1.2
VAG_MED9.1
VAG_MED9.5.10
VOLVO_ME9.0
برای اطلاعات بیشتر برنامه نویس ECU ابزار Ftmetrotech ، با وب سایت ما تماس بگیرید.
Yanhua Mini ACDP با ماژول 19 می تواند گیربکس را برای همه ZF 8HP، VW/ Audi DQ380/ DQ381 0DE، مرسدس بنز 9GT (VGS-NAG3)، BMW 7 دوکلاچه (GETAG 7DCT) و BMW 7-DQ380 (Dual-cluth) شبیه سازی کند. TEMIC DKG). در اینجا راهنمای شبیه سازی گیربکس در مرسدس بنز 9G Tronic VGS NAG3 با استفاده از برد رابط ACDP Yanhua بدون لحیم کاری را به اشتراک بگذارید.
همه دستگاه ها را آماده کنید:
میزبان ACDP، آداپتور DB15-LAN، برد رابط SH725XX، کابل PTCU و گیربکس VGS-NAG3 (9 Tronic)
نمودار اتصال صحیح:
برد رابط را به درستی به رابط گیربکس وصل کنید
مقاومت CAN در آداپتور DB15-LAN را به سمت CAN-R متصل کنید
ACDP، آداپتور DB15-LAN، برد رابط و گیربکس را وصل کنید
برق را با آداپتور برق تامین کنید
توجه: نمودار اتصال را می توان در سند راهنمای عملکرد VGS_ NAG3 9G Tronic در برنامه Mini ACDP یافت.
مرحله اول، به خواندن و ذخیره اطلاعات اصلی گیربکس بروید.
برنامه Mini ACDP را اجرا کنید
روی Benz>>گیربکس clone/refresh>> C Class>> VGS_NAG3 (9GTronic)>> Full Backup Data ضربه بزنید
مطمئن شوید که دستگاه ACDP به گیربکس متصل است
نسخه بوت و شماره قطعه بوش را ضبط کنید
این دو شماره گیربکس جدید باید با گیربکس اصلی یکی باشد
برای ذخیره اطلاعات سیستم نیز یک اسکرین شات تهیه کنید
به خواندن داده های تراشه ادامه دهید
داده های خوانده شده را ذخیره کنید
مرحله دوم، با یک گیربکس جدید به نوشتن اطلاعات بروید
یک گیربکس جدید VGA NAG3 9G Tronic را با برد رابط ACDP وصل کنید
روی Full Write Data ضربه بزنید
بررسی کنید که آیا دو شماره گیربکس جدید باید با گیربکس اصلی یکی باشد یا خیر
برای ذخیره اطلاعات سیستم یک اسکرین شات تهیه کنید
فایل داده تراشه را انتخاب کنید
فایل داده تراشه ای که در مرحله قبل ذخیره شده است را انتخاب کنید
نوشتن اطلاعات تمام شد
در نهایت، گیربکس جدید شبیه سازی شده توسط Mini ACDP با ماژول 19 را به خودرو نصب کرده و تست کنید.
در اینجا 3 روش برای محاسبه پین کد موتور سیکلت با تبلت برنامه نویسی کلید Obdstar X300 DP Plus را معرفی می کنیم. برای YAMAHA، SUZUKI، BMW، DUCATI، و غیره کار می کند. برای یادگیری نحوه انجام مراحل زیر را بخوانید.
ابزار مورد نیاز
Obdstar Key Master DP Plus (X300 DP Plus)
برنامه نویس P001
کابل اصلی
یک کلید مجاورت اصلی
توجه: لطفاً X300 DP Plus را در شارژ و ارتباط در کل فرآیند نگه دارید.
مسیر:
Car IMMO >> پین کد >> آخرین نسخه پین کد >> موتور سیکلت YAMAHA >> NMAX
روش 1: P001 شناسه کلید را برای محاسبه پین 6 رقمی می خواند
پین کد با موفقیت خوانده شد.
روش 2: شناسه کلید را برای محاسبه پین 6 رقمی وارد کنید
پین کد با موفقیت محاسبه شد.
روش 3: EEPROM را برای محاسبه پین 6 رقمی بارگیری کنید.
پین کد با موفقیت محاسبه شد.
اکنون میتوانیم از کد پین برای اضافه کردن کلید یا گم شدن همه کلیدها با کیتهای MOTO IMMO استفاده کنیم.
Godiag GT105 با پروتکل کامل OBD2 Jumper می تواند با بسیاری از مارک های ابزار تشخیصی مانند Vident، Autel، OBDSTAR، Launch tool برای تشخیص کیسه هوای فولکس واگن به خوبی کار کند. GT105 می تواند پروتکل ارتباطی ECU و نشانگرهای CAN، K-line مربوطه را روشن کند.
روش صحیح اتصال:
بسته به تعریف، بلوز OBD2 و ECU را با پروتکل کامل Godiag وصل کنید
اطمینان حاصل کنید که پایانه های ECU به درستی وصل شده اند
مقاومت پروتکل CAN 120 اهم را دوباره وصل کنید
منبع تغذیه تنظیم شده اختصاصی ECU را وصل کنید
کابل تری کد گودیاگ را به GT105 و ابزار تشخیص وصل کنید
سوئیچ احتراق آنالوگ را روشن کنید تا بررسی کنید که آیا ECU می تواند ارتباط پروتکل CAN را ارسال کند یا خیر
تشخیص کیسه هوای 1.VW توسط VIDENT iAuto702 Pro با جامپر پروتکل کامل Godiag:
ارتباط:
مسیر اصلی:
برنامه>> ABS و SRS>> اروپایی>> VW V14.35>> سیستمها>> واحد کنترل>> 15- ایربگ
اطلاعات ECU را بخوانید
کدها را بخوانید
تشخیص کیسه هوای 2.VW توسط Godiag GT105 + جامپر پروتکل کامل با ابزار Autel :
ارتباط:
مسیر اصلی:
کد آفلاین>> کدگذاری>> کد مشکل را بخوانید
ایربگ>> کدگذاری (به یاد داشته باشید که داده های اصلی را ثبت کنید)
توابع هدایت شده>> تعویض واحد کنترل
هنگام نصب یا خارج کردن ماژول کیسه هوا، باتری را خاموش کنید.
ولتاژ تغذیه باید قابلیت تشخیص را داشته باشد.
سپس به انجام عملکرد کدگذاری بروید، فقط دستورالعمل روی صفحه را برای انجام دنبال کنید.
3. تشخیص کیسه هوای VW توسط Godiag GT105 + جامپر پروتکل کامل با ابزار راه اندازی :
ارتباط:
مسیر اصلی:
VW>> انتخاب سیستم>> ایربگ>> اطلاعات ECU کیسه هوا را تایید کنید
کد خطا را بخوانید
تطبیق کیسه هوا
ارتباط:
مسیر اصلی:
به رابط عملکرد تنظیم مجدد کیسه هوا بروید
اطلاعات ECU را بخوانید
DTC را بخوانید
خرابی را پاک کنید