کاربران دستگاه های تبلت LAUNCH-X431 ممکن است در حین استفاده با مشکلاتی مواجه شوند، مانند عدم دسترسی به سیستم موتور/عدم امکان وارد کردن یک گزینه عملکرد خاص، و هنگامی که از آنها خواسته می شود "دسترسی به شماره سریال ممنوع است" / "عملکرد در دسترس نیست" باشد. با استفاده از عملکرد تشخیصی در این موارد، میتوانید بازخورد تشخیصی را بارگذاری کنید تا مهندسان LAUNCH را برای تجزیه و تحلیل علت تسهیل کنند.
این مقاله نحوه ارسال بازخورد تشخیصی در دستگاه LAUNCH-X431 IMMO را معرفی می کند . مدل های دیگر تبلت های عیب یاب X431 نیز می توانند برای کار به این مرحله مراجعه کنند.
ابتدا در رابط اصلی X-431 APP میتوانیم گزینه « بازخورد » را ببینیم (اگر نمیتوانید این گزینه را ببینید، لطفاً نرمافزار را ارتقا دهید)، برای ورود به Feedback کلیک کنید.
برند خودرویی را انتخاب کنید که به بازخورد نیاز دارد.
گزارش تشخیصی را انتخاب کنید (گزارش تشخیصی معمولاً برای تأیید آسان دارای تاریخ است).
اطلاعات تماس خود را وارد کنید (شماره تلفن / ایمیل)
نتایج ارسال
پس از ارسال، اگر می خواهید بررسی کنید که مهندس پاسخ می دهد یا خیر، می توانید رکورد ارسال بازخورد تشخیصی خود را در گزینه History پیدا کنید.
برای پشتیبانی فنی و بهترین قیمت لطفا با ما تماس بگیرید:
WhatsApp: +86 18054815707
ایمیل: sales@X431shop.eu
برنامه نویس کلید Lonsdor K518 Pro قادر است تمام کلیدهای هوشمند گم شده توسط OBD را با موفقیت برنامه نویسی جیپ چروکی 2019 را انجام دهد. نیاز به استفاده از کابل LONSDOR L-JCD برای دور زدن دروازه به طور همزمان.
مرحله 1. کد پین را بخوانید
ایممو و کنترل از راه دور >> JEEP >> انتخاب از خودرو >> آمریکای شمالی >> Cherokee >> 2019 >> کلید هوشمند >> خواندن کد پین
این وسیله نقلیه برای برقراری ارتباط باید از کابل L-JCD استفاده کند، OK را فشار دهید.
احتراق را خاموش کنید و چراغ های هشدار خطر را روشن کنید.
Lonsdor K518 Pro کد پین: 67754 را نمایش می دهد
گام 2. حذف کلید
حذف کلید >> OK
احتراق را خاموش کنید و چراغ های هشدار خطر را روشن کنید.
این عملکرد تمام کلیدهای ثبت شده را حذف می کند، OK را فشار دهید.
لطفا پین کد 5 بیتی: 67754 را وارد کنید
پاک کردن کامل شد، لطفاً مطمئن شوید که سوئیچ احتراق خاموش است.
مرحله 3. کلید برنامه
کلید برنامه >> OK
احتراق را خاموش کنید و چراغ های هشدار خطر را روشن کنید.
لطفاً مطمئن شوید که هیچ دستگاه بی سیم دیگری در نزدیکی کلید هوشمند وجود ندارد.
لطفا پین کد 5 بیتی: 67754 را وارد کنید
پس از تأیید، لطفاً عملیات زیر را در 30 ثانیه به پایان برسانید:
کلید هوشمند (برای اضافه شدن) را در کنسول مرکزی قرار دهید، دکمه باز کردن قفل را دو بار رها کنید، این عمل را تا پایان برنامه تکرار کنید.
کلید هوشمند (برای افزودن) را در کنسول مرکزی قرار دهید، دکمه UNLOCK را دو بار فشار دهید و رها کنید، این عمل را تا پایان برنامه تکرار کنید.
تعداد کلید فعلی: 1
برنامه نویسی کامل شد
برای برنامه ریزی کلیدهای بیشتر، کافی است مانند قبل تکرار کنید.
کلید جدید را تست کنید، به طور معمول می تواند کار کند.
انجام شده.
OBDSTAR MT203 CAN Driver/Gateway Simulator یک ابزار جدید OBDSTAR 2024 است که به طور ویژه برای تعمیر و نگهداری الکترونیک خودرو با به روز رسانی رایگان 2 ساله طراحی شده است. این می تواند عملکرد شبیه سازی درایور و دروازه CAN را برای چندین وسیله نقلیه انجام دهد.
ابتدا، بیایید اطلاعات بیشتری در مورد OBDSTAR MT203 بیاموزیم .
شبیه ساز دروازه OBDSTAR MT203 با واحد اصلی MT203 و کابل ارتقاء Mini USB ارائه می شود.
میتوانید نرمافزار را از وبسایت رسمی « Service-Download-One Click Upgrade Tool » دانلود کنید و سپس دستگاه را با USB به رایانه متصل کنید تا آن را ارتقا دهید.
همچنین چهار کابل در MT203 وجود دارد، کابل برق، کابل GND، CAN Low و CAN High.
علاوه بر این، دارای کانکتور برق 12 ولت و کانکتور مادگی OBD است.
درایور OBDSTAR MT203 CAN را می توان برای تعمیر ECU الکترونیکی خودرو و تعمیر قطعات الکترونیکی خودرو در زیر استفاده کرد.
OBDSTAR MT203 از داش، صدا، اهرم دنده، پنل AC و سایر عملکردهای آزمایشی برای مدل های خودروی زیر پشتیبانی می کند.
آئودی، فورد، پورشه، بنز، جگوار، رولزرویس، بی ام و، لامبورگینی، فولکس واگن، دوج، لندرور، ولوو.
OBDSTAR MT203 از انواع پروتکل دروازه پشتیبانی می کند. استاندارد CAN، Tolerant CAN و CAN FD.
500K/250K 500K/125K
نرخ باود سفارشی
500K/83.3K
500K/100K
500K/125K
125K/125K
نرخ باود سفارشی
500K/5M
500K/2M
نرخ باود سفارشی
OBDSTAR MT203 از CAN Driver برای بسیاری از وسایل نقلیه پشتیبانی می کند.
پشتیبانی از داش، صدا، اهرم دنده، پنل AC و سایر عملکردهای تست برای AUDI، BENZ، BMW، DODGE، FORD، JAGUAR، LAMBORGHINI، LANDROVER، PORSCHE، ROLLS-ROYCE، VOLKSWAGEN، VOLVO و سایر برندها
سپس، بیایید ببینیم که چگونه از OBDSTAR MT203 برای اجرای Gateway Simulator و CAN Driver استفاده کنیم.
منبع تغذیه 12 ولت را به برق وصل کنید
کانکتور مادگی OBD را به کانکتور تشخیصی وصل کنید
1). GATEWAY
یادداشت احتیاط را بررسی کنید
1. [اسکن خودکار] را انتخاب کنید
پشتیبانی از استاندارد CAN و Tolerant CAN
با کارکردن استاندارد CAN شروع کنید
تشخیص می دهد که نرخ باد کمپرسور BYD E6 250K است
برای شروع شبیه سازی، [ENT] را فشار دهید
ابزار تشخیص را بررسی کنید
می تواند به طور معمول به سیستم دسترسی داشته باشد و شبیه سازی موفقیت آمیز است.
توجه داشته باشید:
اگر شبیه سازی موفقیت آمیز باشد، سه نقطه در یک حلقه می چرخند.
اگر متوقف شوند، شبیه سازی با شکست مواجه می شود.
2.Operate [تنظیم دستی]
پشتیبانی از استاندارد CAN، Tolerant CAN و CAN FD
استاندارد CAN>> Custom Baud Rate را انتخاب کنید و آن را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید
در سمت چپ نرخ باود اسکنر تشخیصی و در سمت راست نرخ باود ECU است.
نرخ باود صحیح را وارد کنید و [ENT] را فشار دهید
دسترسی به سیستم تشخیصی به طور معمول - شبیه سازی موفق
ابتدا ماژول را وصل کنید
Auto Scan>> Tolerant CAN Scan را انتخاب کنید
با موفقیت تشخیص داده شد، نرخ باود آن 100K است.
کد خطا را با ابزار تشخیصی بخوانید
شبیه سازی Tolerant CAN موفقیت آمیز است
تشخیص را می توان به طور معمول انجام داد.
[تنظیمات دستی] را نیز انتخاب کنید تا امتحان کنید
به طور پیش فرض برخی از نرخ های باود رایج در دستگاه وجود دارد.
نرخ باود صحیح را انتخاب کنید و سپس کد خطا را با اسکنر تشخیصی بخوانید
دسترسی به سیستم با موفقیت، نشان می دهد شبیه سازی عادی است
پروتکل CAN FD از اسکن خودکار پشتیبانی نمی کند.
[تنظیم دستی] را انتخاب کنید، این از قبل تست شده است و نرخ باود 2 مگابیت است
نرخ باود صحیح 500K/2000K را انتخاب کنید
کد خطا را با اسکنر تشخیصی بخوانید
همچنین امکان تشخیص طبیعی وجود دارد. شبیه سازی موفقیت آمیز است.
[Custom Baud Rate] را انتخاب کنید، نرخ باود صحیح را وارد کنید و [ENT] را فشار دهید.
کد خطا را با اسکنر تشخیصی بخوانید و شبیه سازی موفقیت آمیز است.
2) درایور CAN
انواع مختلفی از تست های درایو مانند داشبورد، ABS و غیره در منوی اصلی وجود دارد.
نمودار سیم کشی ماژول را می توان از برنامه OBDSTAR در تلفن هوشمند Android/IOS پیدا کرد.
به عنوان مثال: داشبورد>> FORD>> سایر موارد
MT203 و درایو داشبورد را طبق نمودار به درستی وصل کنید
[ENT] را در دستگاه MT203 فشار دهید، داشبورد روشن می شود
[ESC] را فشار دهید، داشبورد وارد حالت خواب می شود
OBDSTAR MT203 CAN Driver/Gateway Simulator هفته آینده در OBDexpress.co.uk در دسترس خواهد بود. اگر به آن علاقه دارید، می توانید همین الان آن را پیش خرید کنید.
https://www.obdexpress.co.uk/wholesale/obdstar-mt203-can-driver-gateway-simulator.html
FormulaFLash یک راه حل همه در یک تنظیم ECU و TCU است و از 3 روش اتصال (BENCH، OBD، BOOT) و اکثر وسایل نقلیه پشتیبانی می کند. بنابراین تفاوت FormulaFlash و Foxflash چیست؟ آیا همان فلکس یا FC200 است ؟ این مقاله به معرفی تفاوت های FormulaFLash می پردازد.
1. FormulaFlash با Foxflash یکی نیست. FormulaFlash در حال حاضر روی نیمکت و بوت کار می کند. بعداً با OBD به روز می شود. Foxflash از ECU های مختلف E98، E83، Simos XX و غیره پشتیبانی می کند.
دارای لیست ماشین های مختلف مانند foxflash و غیره است. به عنوان مثال میز msd/msv، tcu al551/2 را داشته باشید.
یک ابزار می تواند این کار را انجام دهد و ابزار دیگری می تواند آن را انجام دهد. آنها دستگاه های مکمل هستند.
2. با وجود اینکه شبیه به هم به نظر می رسند، مانند فلکس نیست. این ابزار یک واحد است. فلکس از بنچ باکس استفاده می کند. Flex برای همه ماژول ها چیزی حدود 8000 دلار هزینه دارد.
3. تابع checksum Formulaflash بسیار قدرتمند است و الگوریتم ها و مزایای منحصر به فرد زیادی دارد. لطفاً فهرست چکسام را برای جزئیات بررسی کنید.
FormulaFlash Vehicle List دانلود
4. Formula Flash دارای مقدار زیادی ECU بوش به عنوان FC200 است. اما آنها ابزار جداگانه ای هستند. تصحیح جمع کنترل بهتر از FC200 انجام می دهد.
5. Formula Flash یک ابزار شبیه سازی نیست. برای پشتیبانی و به روز رسانی بعد از 12 میلیون هزینه سالانه می خواهد.
پشتیبانی فنی دارد، آپدیت های دائمی دریافت می کند و در مقایسه با ابزاری که گفتید، همه پروتکل ها با فرمول فلش کار می کنند.
6. Windows Defender هیچ ویروسی را هنگام نصب نرم افزار ثبت نکرد، یعنی شبیه سازی نیست. سایر ابزارهای شبیه سازی ممکن است حاوی ویروس باشند.
FormulaFlash یک ابزار واقعا خاص و با کیفیت است و از آنجایی که توسعه دهندگان به تدریج به روز رسانی را ارائه می کنند، بهتر می شود و همه اینها در ارتباط با کمک و پشتیبانی شما کار می کند. توسعه دهندگان به شدت روی آن کار می کنند.
مقایسه آن با سایر ابزارهای تنظیم معنایی ندارد زیرا هیچ ابزار تنظیم برای همه چیز عالی نخواهد بود.
آنها قبلاً خود را با منبع تغذیه بهتر از تولید کنندگان معروف مانند alientech یا بسیاری از ابزارهای دیگر با 14 ولت 5A ثابت کرده اند، بنابراین می توانید ببینید که این توسعه دهندگان به آینده فکر می کنند ... به آنها زمان بدهید و این ابزار عالی خواهد بود.
برای پشتیبانی فنی و بهترین قیمت لطفا با ما تماس بگیرید:
ایمیل: sales@OBDexpress.co.uk
WhatsApp: +86 18750906257
LAUNCH-X431 PRO TT از پاک کردن کدهای عیب تشخیصی (DTC) پشتیبانی می کند. این مقاله کاربر را با استفاده از X431 PRO TT برای خواندن و پاک کردن کدهای خطای چراغ های داخلی BMW X3 ثبت می کند.
ابتدا DBScar VII و پورت OBD خودرو را وصل کنید و VCI را از طریق بلوتوث یا Wifi به X431 PRO TT متصل کنید.
" هوشمند تشخیصی " را انتخاب کنید، تشخیص دهید خودروی BMW X3 2006 است.
شروع به عیب یابی کنید، بررسی کنید بازخوانی اطلاعات خودرو صحیح است.
خودرو را عیب یابی کنید و کدهای خطا را بخوانید
برای بررسی اطلاعات خودرو، گزینه های LSZ/LCM و 34LM را وارد کنید
عملکرد مربوطه را برای خاموش کردن چراغ داخلی انتخاب کنید
DTC را دوباره بخوانید، اکنون DTC وجود ندارد.
علامت نور روی داشبورد ناپدید می شود.
روشن شدن چراغ چک روی داشبورد برای ایجاد ترس در هر کسی کافی است. در حالی که LAUNCH-X431 PRO TT قادر به پاک کردن کد است، فقط پس از رفع مشکل می توانید این کار را انجام دهید. اگر کد را بدون حل مشکلی که باعث ایجاد آن شده است پاک کنید، احتمال زیادی وجود دارد که چراغ چک دوباره روشن شود.