چگونه بهترین ابزار تنظیم مجدد کیسه هوا را انتخاب کنیم؟ در اینجا ما OBDSTAR P50 ، Smok، CarPro Tool SmartOBD و GROMCALCTOOL را برای مقایسه فهرست کرده ایم. بیایید ببینیم چه تفاوتی بین آنها وجود دارد.
نتیجه
OBDSTAR P50 مقرون به صرفه ترین ابزار تنظیم مجدد کیسه هوا در میان آنها است. با توجه به اینکه OBDSTAR P50 بیش از قیمت مقرون به صرفه، از ویژگی های بیشتر و پوشش وسیع تری نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دستگاه تبلت قابل حمل به راحتی در هر مکانی حمل می شود. دیگر نیازی به کامپیوتر با شما نیست.
امروز می خواهم نحوه اضافه کردن کلید تیغه ای پژو 408 2018 را با OBDSTAR X300 Classic G3 توسط OBD نشان دهم. قبل از آن، باید کد پین را دریافت کنید.
OBDSTAR Key Master G3 را به پورت OBD وصل کنید.
IMMO >> PEUGEOT/ CITROEN/ DS >> آخرین نسخه >> انتخاب مدل دستی >> PEUGEOT >> 408 >> BLADE >> T7 >> کلیدهای برنامه
احتراق را روشن کنید.
پس از انجام این عملکرد، تمام کلیدها برای استفاده مجدد پاک می شوند.
در صورت نیاز به انجام این عملکرد، تمام کلیدها آماده هستند.
اگر پین کد اشتباه باشد، برنامه نویسی ممنوع می شود.
برای ادامه "OK" را فشار دهید.
لطفا پین کد را وارد کنید.
تعداد کلیدها را وارد کنید: 2
اشتعال را خاموش کنید.
کلید را در عرض 15 ثانیه وارد کرده و جرقه را روشن کنید.
موفقیت آمیز بودن برنامه، احتراق را خاموش کنید و کلید را بردارید.
کلید را در عرض 15 ثانیه وارد کرده و جرقه را روشن کنید.
موفقیت آمیز بودن برنامه، احتراق را خاموش کنید و کلید را بردارید.
موفقیت برنامه: 2
انجام شده.
اکنون برنامه نویس Alientech Kess3 ECU می تواند از تنظیم و شبیه سازی وسایل نقلیه سنگین برند JCB با ECU های دلفی DCM7.24 در حالت BOOT پشتیبانی کند. جدیدترین نرم افزار V1.96 در 24 آوریل 2024 به روز شد.
به روز رسانی اطلاعات:
به لطف این پروتکل جدید اختصاص داده شده به ECU دلفی DCM7.24، دامنه مداخلات خود را گسترش دهید. اکنون می توانید با استفاده از حالت اتصال نیمکتی «BOOT» برای افزایش عملکرد، کاهش مصرف سوخت یا برای اهداف تعمیر، نیازهای مشتریان خود را به طور جامع برآورده کنید.
روی ECU تمرکز کنید:
KESS V3 را انتخاب کنید تا با دقت و کارایی کار کند و یک سرویس برنامه ریزی مجدد سریع و جامع را تنها با یک ابزار برای ده ها وسیله نقلیه که وارد کارگاه شما می شوند ارائه می دهد.
دلفی DCM7.24
حالت بوت تراکتور KESS3
JCB RD، WR و Clone در بوت
بکهو لودر140X LC 4.8LDdiesel81 kWBackhoe Loader150X LC 4.8LDdiesel81 kWBackhoe Loader3CX ECO 3.0LDdiesel55 kWTelehandler536–95 Agri Xtra 4.8L l4W440L esel81 kWheel LoadersTM320 S 4.8LDdiesel112 kWheel LoadersTM420 4.8LDdiesel112 kW
پروتکل های Alientech Kess V3 BENCH/BOOT را برای کامیون ها/تراکتورها فعال کنید و تجارت خود را در وسایل نقلیه سنگین و خارج از بزرگراه پشتیبانی کنید.
چگونه از OBDSTAR DC706 برای شبیه سازی Volvo ECM استفاده کنیم؟ کدام مدل های خودروی ولوو پشتیبانی می شوند؟
برنامه نویس OBDSTAR DC706 ECU می تواند فلش INT/EXT و EEPROM را بخواند، بنویسد، و ECU را برای ولوو ECM باز کند. حالت عملکرد (OBD/Bench/Boot) به نوع خاص ECM بستگی دارد.
انجام عملکرد پشتیبانی شده آسان و سریع است، زیرا DC706 دارای نمودار سیم کشی و دستورالعمل مربوطه در سیستم دستگاه است. فقط مطمئن شوید که اتصالات ECM و دستگاه صحیح است و به اینترنت موجود وصل شوید.
مثلا:
خواندن/نوشتن و باز کردن قفل Volvo DENSO MB279700–9801 SH72546 ECM روی نیمکت
لوازم جانبی دیگر از جمله را آماده کنید. آداپتور OBDSTAR P004 و ECU Clone Jumper ، منبع تغذیه 12 ولت برای کار با DC706 و Volvo ECM
فلاشر ECU>> ECM>> ECM V30.61>> 9801>> Volvo DENSO MB279700–9801 SH72546 را انتخاب کنید
نمودار سیم کشی را بررسی کنید تا ابزار OBDSTAR DC706 ECU و Volvo ECM توسط آداپتور P004 و ECU Clone Jumper به درستی متصل شود و همچنین برق DC706 را تامین کنید.
پس از اتصال، روی [شروع] کلیک کنید، [BENCH] و [P004] را انتخاب کنید.
سوئیچ آداپتور OBDSTAR P004 را روشن کنید
ECU را وصل کنید
داده های فلش INT و INT EEPROM ECM اصلی را بخوانید و پس از خواندن به ترتیب داده ها را ذخیره کنید.
داده های اصلی ECM را که به تازگی ذخیره شده اند برای نوشتن در Volvo ECM جدید انتخاب کنید
همه موفقیت آمیز هستند، و ECU را نیز باز کنید.
لیست پشتیبانی OBDSTAR DC706 برای Volvo ECM (جدیدترین):
در زیر یک بررسی کاربر در مورد Launch CRP919 است که تجربه یک کاربر از استفاده از Launch CRP919 را بیان می کند. به قول خود کاربر، این بررسی عملکرد، ویژگیها و تجربه کلی کاربر Launch CRP919 را روشن میکند و بینش و توصیههایی را برای خریداران بالقوه ارائه میدهد.
در هفته گذشته، من با Launch CRP919E وارد دنیای عیبیابی خودرو شدهام ، و اجازه دهید به شما بگویم که کاملاً کارآمد بوده است. در اینجا خلاصه ای از تجربه من با این نیروگاه فشرده است.
عملکردی که یک ضربه را به همراه دارد
از همان ابتدا، 919e با عملکرد و سرعت خود مرا تحت تأثیر قرار داد. چه من در حال اسکن کردن کدهای مشکل یا غواصی در دادههای ماژول بودم، این ابزار یک ضربه را نادیده گرفت. اگر به دنبال یک اسکنر مبتدی پسند و در عین حال حرفه ای هستید، 919e قطعاً مناسب است.
جعبه ابزار پر از امکانات
یکی از چیزهایی که من در مورد 919e دوست دارم، تطبیق پذیری آن است. هر کاری که از یک اسکنر و سپس مقداری انتظار دارید را انجام می دهد. خواندن دادههای کارخانه، کنترل ماژولها و حتی کدنویسی - همه چیز را میتوان انجام داد. به علاوه، توانایی نمودارسازی؟ درجه یک. آیا قادر به نظارت بر چهار پارامتر در یک زمان هستید؟ تغییر دهنده ی بازی.
وصل کن و برو
مطمئناً، بلوتوث نیست، اما صادقانه بگویم، من مشکلی ندارم. وصل شدن مستقیم به کانکتور پیوند داده به معنای ارتباط سریع تر با خودرو است و باتری را نیز شارژ نگه می دارد. بهعلاوه، نیازی به سر و سامان دادن به اتصالات اینترنتی نیست - فقط کافی است وصل شوید و دست به کار شوید.
کاربر پسند، بدون حاشیه
بهترین قسمت؟ بدون نیاز به اینترنت بدون حساب برای ایجاد، بدون ثبت نام برای سر و صدا. فقط آن را وصل کنید، و شما آماده هستید. و اگر نیاز به بهروزرسانی دارید، به سادگی اتصال به اینترنت است - بدون هیچ حلقهای برای پرش.
چند نکته عجیب و غریب
حالا همه اش آفتاب و رنگین کمان نیست. کابل مطمئناً میتواند طولانیتر باشد - در نهایت برای دسترسی بیشتر، کابل رابط Launch ELM327 OBD2 را گرفتم. اوه، و دسترسی مستقیم به اینترنت وجود ندارد، اما سلام، جستجوی کد کار را به خوبی انجام می دهد.
یک عکس به ارزش هزار کلمه
اوه، گفتم دوربین داره؟ مطمئناً اساسی است، اما کار را انجام می دهد. ایده آل برای گرفتن عکس از آن مناطق صعب العبور یا گرفتن اسکرین شات از گزارش های تشخیصی.
افکار نهایی
همانطور که گفتم ابزار عالی است، فکر نمی کنم از خرید آن پشیمان شوید. اگر به دنبال اسکنرهایی هستید که به هیچ وجه کار شما را خراب نمی کند، اما همچنان عملکردی عالی ارائه می دهد، نمی توانید با 919e اشتباه کنید.