این یک آموزش در مورد نحوه افزودن کلید 2025 GAC Trumpchi Ying Bao با LAUNCH-X431 IMMO PLUS / X431 IMMO ELITE / X431 IMMO PRO + X431 IMMO Key Programmer توسط OBD است.
کنترل از راه دور خودرو >> YingBao ID4A >> تولید کنید
با موفقیت بسوزانید.
IMMO >> GAC Trumpchi >> تطبیق کلید ضد سرقت >> جستجوی خودکار >> EMPOW 2024 >> بله >> کلید هوشمند (با PEPS)
لطفاً کلید کنترل از راه دور را برای یادگیری آماده کنید و کلید را در نزدیکی کنسول مرکزی خودرو قرار دهید. مطمئن شوید که باتری پر است.
لطفا پین کد 8 رقمی را وارد کنید.
* نیاز به پیدا کردن شخصی آنلاین برای بررسی رمز عبور.
لطفا یک کلید برای یادگیری در خودرو قرار دهید.
آن را نزدیک دکمه شروع با یک کلیک قرار دهید.
کلیدی که قبلاً یاد گرفته اید را از خودرو خارج کرده و کلید بعدی را در خودرو قرار دهید.
یادگیری کلیدی موفقیت آمیز بود.
برای تکمیل یادگیری، No را فشار دهید.
تعداد کلید فعلی: 2.
کلیدها با موفقیت آموخته شدند.
طیف کامل ابزارهای تشخیصی LAUNCH-X431 از تنظیم مجدد تایمر باتری پشتیبان پشتیبانی می کند، این مقاله نحوه استفاده از X431 PAD V را برای انجام تنظیم مجدد تایمر باتری پشتیبان در شورلت بلیزر GM نشان می دهد. (X431 PAD V از عملکرد نقشه توپولوژی پشتیبانی می کند، اگر دستگاه های تشخیصی بدون عملکرد نقشه توپولوژی باید از منوی عملکرد ویژه وارد شوند).
شرح عملکرد : این عملکرد برای تنظیم مجدد تایمر باتری پشتیبان استفاده می شود.
تجهیزات فعلی : LAUNCH-X431 PAD V.
مدل تست شده : شورولت بلیزر 2020 VIN: 3GNKBJR45LS6*****
فرآیند عملیات:
1. لازم است قبل از انجام این عملکرد خودرو را متوقف کنید، LAUNCH-X431 PAD V را به خودرو متصل کنید. در PAD V، [تشخیص محلی] را انتخاب کنید.
2. [GM] را برای آزمایش انتخاب کنید. سپس، [جستجوی خودکار] را برای شناسایی خودکار مدلهای خودرو انتخاب کنید.
3. روی [Smart Detection] کلیک کنید تا کل سیستم های خودرو را اسکن کنید.
4. برای دسترسی به سیستم، روی [TCICM (Telematics Communication Interface Control Module)] کلیک کنید.
5. سپس مسیر عملکرد را به ترتیب انتخاب کنید: [توابع ویژه] -> [حذف/بازنشانی ماژول] -> [بازنشانی تایمر باتری پشتیبان].
6. روی [Reset] در ناحیه آبی کلیک کنید، وضعیت از [None] به [Reset] تغییر می کند.
هنگام اسکن خودرو با ابزار تشخیصی LAUNCH-X431 ، اگر DTC C106600 ظاهر شد، باید عملکرد کالیبراسیون SAS (سنسور زاویه فرمان) را انجام دهید . این مقاله از Foton Tunland به عنوان مثال برای توضیح نحوه انجام عملکرد کالیبراسیون SAS استفاده می کند.
عملکرد کالیبراسیون SAS (سنسور زاویه فرمان) باید زمانی انجام شود که یکی از شرایط زیر رخ دهد:
1. DTC "C106600: خطای کالیبراسیون سنسور زاویه فرمان" در سیستم ABS یا ESP ظاهر می شود، همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است.
2. SAS (سنسور زاویه فرمان) تعویض شده است.
توجه: هنگام تعویض SAS (سنسور زاویه فرمان)، DTC C106600 نیز ظاهر می شود.
دستگاه های قابل اجرا : راه اندازی طیف گسترده ای از ابزارهای تشخیصی جامع .
ماژول خودرو : Foton Pickup Tunland
[توجه]
1. سوئیچ احتراق روشن است.
2. وسیله نقلیه باید در سطحی صاف پارک شود.
3. وسیله نقلیه در وضعیت مستقیم قرار دارد و لاستیک ها و فرمان همزمان صاف می شوند. (برای تعیین نیاز به تکنسین مجرب است و در صورت عدم اطمینان می توانید از تراز چهار چرخ استفاده کنید).
4. پس از موفقیت آمیز بودن کالیبراسیون، سیستم ABS/ESP را برای پاک کردن DTC ها وارد کنید.
5. پس از تکمیل کالیبراسیون SAS (سنسور زاویه فرمان)، یک آزمایش رانندگی باید با عبور از یک منحنی 90 درجه (پیچ به چپ یا راست) با سرعت های 10 کیلومتر در ساعت، 20 کیلومتر در ساعت، 30 کیلومتر در ساعت و 40 کیلومتر در ساعت یا تغییر لاین در یک جاده روباز انجام شود.
فرآیند عملیات:
1. FOTON > PICKUP > TUNLAND > System Selection > Anti-lock Brake System (ABS) > Bosch ESP (ESP9) > خواندن DTCs را انتخاب کنید.
DTC زیر خوانده می شود: "C106600، خطای کالیبراسیون سنسور زاویه فرمان".
در عین حال، لامپ ESP روی پانل ابزار ثابت است.
2. FOTON > PICKUP > TUNLAND > System Selection > Anti-lock Brake System (ABS) > Bosch ESP (ESP9) > عملکردهای ویژه > کالیبراسیون سنسور SAS را انتخاب کنید.
3. برای کالیبره کردن [Yes] کلیک کنید. فرمان باید در موقعیت مرکزی باقی بماند.
4. کالیبراسیون سنسور SAS تکمیل شده است.
5. FOTON > PICKUP > TUNLAND > System Selection > Anti-lock Brake System (ABS) > Bosch ESP (ESP9) > Functions Special > Clear DTCs را انتخاب کنید.
پس از پاک شدن DTC، لامپ ESP روی صفحه ابزار خاموش می شود که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن کالیبراسیون است.
6. پس از تکمیل کالیبراسیون SAS، باید با عبور از یک منحنی 90 درجه (پیچ به چپ یا راست) با سرعت های 10 کیلومتر در ساعت، 20 کیلومتر در ساعت، 30 کیلومتر در ساعت و 40 کیلومتر در ساعت، یا تغییر مسیر در جاده باز به صورت مارپیچ، آزمایش رانندگی انجام شود.
هنگام نصب مبدل فشار سیلندر اصلی ترمز، می توانید آن را با استفاده از ابزار تشخیصی LAUNCH دوباره کالیبره کنید .
تجهیزات پشتیبانی شده : راه اندازی طیف گسترده ای از تجهیزات تشخیصی جامع
تجهیزات فعلی : LAUNCH-X431 PAD V
مدل تست شده : Ford/2021/Figo/KA، VIN: MAJFP1M10MA*******
فرآیند عملیات:
1. PAD V را به خودرو وصل کنید، و سپس عملیات زیر را روی PAD V انجام دهید: [Local Diagnose] -> [Ford] را انتخاب کنید.
2. برای شناسایی خودکار مدلهای خودرو، [جستجوی خودکار] را انتخاب کنید. سپس سوئیچ جرقه زنی را روی ON (موقعیت II) قرار دهید.
3. روی [Smart Detection] کلیک کنید تا کل سیستم های خودرو را اسکن کنید.
4. برای دسترسی به سیستم روی [ABS (سیستم ترمز ضد قفل)] کلیک کنید.
5. روی [Special Functions] -> [Brake MasterCylinder Pressure Transducer Calibration] کلیک کنید.
6. روی OK کلیک کنید. برنامه کالیبراسیون مبدل فشار سیلندر اصلی ترمز تکمیل شده است.
چگونه می توان تست محرک موقعیت دریچه گاز را در کامیون های سنگین دیزلی با LAUNCH-X431 PAD V Elite انجام داد ؟ در این مقاله، ما به عنوان نمونه گام به گام بر روی Foton Rowor تست می کنیم.
تشخیص محلی >> اسکن VIN >> سیستم موتور >> OK >> تست محرک >> تست محرک موقعیت دریچه گاز
توجه:
روی OK کلیک کنید.
تست محرک موقعیت دریچه گاز >> تنظیمات >> مقدار ورودی: 50
روی OK کلیک کنید.
اجرا با موفقیت انجام شد.
انجام شد.