این یک آموزش در مورد نحوه انجام تست برش سیلندر در Foton با LAUNCH X431 PAD V Elite است .
تشخیص محلی >> فوتون >> تایید >> انتخاب نوع سیستم >> موتور >> موتور کامینز >> سیستم اتوماتیک >> تایید >> تست تست >> تست قطع سیلندر
این عملکرد با قطع کردن سیلندر خرابی اشتعال سیلندر را تشخیص داده و از بین می برد.
شرایط اولیه:
برای فعال کردن مجدد تمام سیلندرها پس از آزمایش:
برای متوقف کردن آزمایش و بازیابی تمام سیلندرها، روی "Restore All" یا "Stop" کلیک کنید.
توجه:
هنگامی که یک سیلندر را انتخاب می کنید، شماره سیلندر نشان دهنده شماره موقعیت سیلندر است، نه ترتیب شلیک آن.
اطلاعات تکمیلی:
در طول این آزمایش، در صورت قطع ارتباط با ECM، لطفاً کلید کلید را خاموش کرده و مجدداً نرم افزار تشخیصی را وارد کنید تا سیلندر از سر گرفته شود.
دور در دقیقه و وضعیت خودرو را بررسی کنید.
در اینجا میتوانیم هر سیلندر را به نوبت روی X431 PAD V آزمایش کنیم .
سوال : وقتی از دستگاه عیب یابی LAUNCH X431 برای تشخیص استفاده می کنم ، متوجه می شوم که اسکنر کیلومترها را نشان می دهد، اما وسیله نقلیه من مایل ها را نشان می دهد. چگونه می توانم کیلومترهای نمایش داده شده در دستگاه عیب یاب LAUNCH X431 را به مایل تغییر دهم؟
توجه: 142227 مایل = 228893 کیلومتر
راه حل:
برنامه X-431 را باز کنید و آن را در مرکز شخصی تنظیم کنید. می بینید که در ستون "Units" دو گزینه وجود دارد: "Metric" و "English". برای نمایش مایل ها، "English" را انتخاب کنید.
ابزار تشخیصی LAUNCH X431 دارای محصولات بسیاری است که از تشخیص HD (کامیون سنگین) پشتیبانی می کنند، مانند X431 PAD V / PAD VII ، X431 PRO3S+ ، X431 V+(PRO3) . این ابزارها می توانند تشخیص کامیون های سنگین را با نرم افزار VCI (HD3 / SmartLink) و HD انجام دهند.
دریافت ماژول HD آسان است و برخی از محصولات دارای SmartLink VCI هستند . سپس تنها سوال این است که چگونه نرم افزار HD خریداری کنید. در ادامه خرید نرم افزار عیب یابی وان هول در X431 PAD V ELITE را به عنوان مثال برای توضیح نحوه انجام آن در نظر می گیریم.
برنامه X431 را باز کنید، روی Mall -> Store Software -> Commercial Vehicle -> "I know" -> Vehicle Coverage کلیک کنید.
در اینجا میتوانیم ویژگیهای پشتیبانی شده توسط نرمافزار را مشاهده کنیم، برای مشاهده ویژگیهای پشتیبانی شده، انگشت خود را به چپ بکشید.
روی "اکنون خرید" کلیک کنید.
گزینه های پرداخت چندگانه در دسترس است.
برای پرداخت روی "تسویه حساب" کلیک کنید.
پس از اتمام پرداخت، به صفحه اصلی بازگردید.
به روز رسانی نرم افزار >> به روز رسانی
نرم افزار با موفقیت نصب شد.
حالا بریم بررسی کنیم.
تشخیص محلی >> وان هول
در این مرحله نرم افزار عیب یابی Van Hool به دستگاه شما اضافه شده است.
شما یک مازراتی گرکال دارید، روغن موتور و فیلتر روغن را عوض کرده اید، اما چراغ تعمیر و نگهداری روشن است. بدون ابزار تشخیصی تخصصی مازراتی، ممکن است احساس کنید گیر کرده اید. اما اکنون، میتوانید از طریق راهاندازی SmartLink Remote Platform از تکنسینهای حرفهای درخواست کمک از راه دور کنید .
چگونه با Launch SmartLink از راه دور متصل شویم؟
گویی یک متخصص درست در کنار ماشین شما ایستاده و با استفاده از تجهیزات حرفه ای خودرو شما را از راه دور تشخیص می دهد.
چگونه مازراتی Grecale Maintenance Light را تنظیم مجدد کنیم؟
روند تشخیصی ساده است.
مرحله 1. تکنسین ابتدا یک اسکن اولیه را با استفاده از ابزار تشخیصی مازراتی انجام می دهد. هنگامی که نماد قفل در سمت راست بالای صفحه باز می شود. یعنی ورود با موفقیت انجام شد.
سپس، آنها به تنظیمات خوشه ابزار هدایت می شوند و تنظیم مجدد تعمیر و نگهداری را انجام می دهند. با انتخاب "IPC Write Service" و تایید پیام "عملیات با موفقیت به پایان رسید". مرحله اول تکمیل شد.
مرحله 2. سپس تکنسین به منوی اصلی باز میگردد، وارد ECM (ماژول کنترل موتور) میشود و «عشاقیابی فعال» را برای یافتن «راهاندازی سطح روغن موتور» انتخاب میکند.
پس از مدتی، پیام "عملیات با موفقیت به پایان رسید" را تأیید کنید. تکمیل کل فرآیند بازنشانی از راه دور از طریق پلت فرم SmartLink.
کل فرآیند کارآمد و راحت است و یک تجربه تعمیر از راه دور واقعاً بدون درز را ارائه می دهد. برای مسائل پیچیده تر خودرو، پلت فرم LAUNCH SmartLink Remote Diagnosis راه حل اصلی شماست.
در اینجا ما راه حلی برای مشکل اتصال USB Android Yanhua Mini ACDP 2 ارائه می دهیم. هنگام اتصال ACDP به تلفن Android با کابل USB، پنجره بازشوی USB prompt در نرم افزار ظاهر نمی شود. در نتیجه، ACDP نمی تواند برای مدت طولانی متصل شود.
در این لحظه باید وضعیت سوئیچ OTG را در گوشی اندروید بررسی کنیم.
اکنون تلفن Android می تواند با موفقیت به Mini ACDP متصل شود .
مشکل حل شد!